Já :)

16.09.2013 16:27

A teď něco málo o mě :) Tak já se jmenuju Kristýna, ale nesnášim když mi tak někdo říká ! Prostě Kristý:)) je mi 12 let a chodím na 22.Zš na doubravce:)...Mám hrozně ráda růžovou barvu a tyrkysovou. Miluju Lady Gaga mohla bych jí poslouchat každý den :) Hlavně její píšničku Applause terá je úžasná!:)) mým koníčkem je Disco dance v Taneční škole Dance Nation, koukněte se na stránky www.dancenationplzen.cz a dyštak se k nám přidejte:)Minulý rok jsme 2krát vyhráli na mistovství světa 1 místo! Bylo to opravdu o život ale vyhráli jsme to :) dám jsem video která formace vyhrála a jsem v ní zrovna já. Je to JVK- Juniorská Věková Kategorie :) a  naše formace se jmenovala Hell- v překladu peklo:) A dám sem ješte Hlavní věkovou kategorii která v letošním roce byla mooc uspěšná a jmenovala se Madhouse- v překladu blázinec :) koukněte se sami :)

 

Anketa

Líbí se Ti naše tanešní škola ??

Ano (7)
78%

NE (2)
22%

Celkový počet hlasů: 9